1. Edukacyjne zastosowania gier i innych technik ludycznych – zalety i wady
2. Larpy i dramy edukacyjne
3. Formalne kształcenie twórców i badaczy gier
4. Gamifikacja i serious games w kształceniu, pracy, innych sferach życia
5. Instytucjonalne i społeczne aspekty ludologii
6. Pojęcia, koncepcje i metody ludologiczne
7. Gry jako przemysł, rozrywka, sztuka...
8. Rozwój gier: funkcje, technologie, tematy, idee
9. Tradycyjne gry sportowe i e-sporty
10. Badania nad graczami i doświadczeniem gry
11. Problemy obliczeniowe związane z grami
Różnorodność zaproponowanej tematyki odzwierciedla wieloaspektowość zjawisk związanych z grami, liczne możliwe do obrania perspektywy badawcze oraz ewoluowanie formy, treści i roli gier w życiu codziennym człowieka. Do udziału w konferencji i wyrażania opinii serdecznie zapraszamy wszystkich Państwa: medioznawców, glottodydaktyków, językoznawców, literaturoznawców, historyków, filozofów, antropologów, teoretyków i badaczy kultury, socjologów, psychologów i psychiatrów, pedagogów, informatyków, ekonomistów, prawników, a także przedstawicieli nauk tu niewymienionych – w tym nauk ścisłych. Zapraszamy też twórców gier, dziennikarzy, e-sportowców i graczy.
Do zobaczenia w Poznaniu!